ORGANIZACIONO UČENJE U TEORIJI ORGANIZACIONIH PROMENA
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Nebojša Janićijević
Abstract
Koncept organizacionog učenja je prezentiran i smešten u referentni okvir teorije organizacionih promena. Pokazuje se da su organizacione promene širi pojam od organizacionog učenja i da svako učenje uključuje promene ali da svaka promena ne znači i učenje. Organizaciono učenje je posebna vrsta organizacionih promena, i to ona koja uključuje kreiranje i korišćenje znanja, sadrži promene i u kognitivnim strukturama i u ponašanju ljudi i obavezno ima normativni karakter. Referentni okvir teorije organizacionih promena baziran je na klasifikaciji organizacionih promena i svrstava sve teorije u četiri perspektive: organizacionog razvoja, organizacione transformacije, organizacione adaptacije i procesne perspektive. Zaključak je da organizaciono učenje ima eklektički karakter jer uključuje sve vrste organizacionih promena i pokriva sve navedene perspektive organizacionih promena.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Keywords
organizaciono učenje, upravljanje znanjem, organizacione promene, teorija organizacionih promena
JEL Classification
Issue
Section
Articles
How to Cite
Janićijević, N. (2006). ORGANIZACIONO UČENJE U TEORIJI ORGANIZACIONIH PROMENA. Economic Annals, 51(171), 7-31. https://doi.org/10.2298/EKA0671007J
How to Cite
Janićijević, N. (2006). ORGANIZACIONO UČENJE U TEORIJI ORGANIZACIONIH PROMENA. Economic Annals, 51(171), 7-31. https://doi.org/10.2298/EKA0671007J