MOGUĆNOSTI I EFEKTI PRIMENE KOMPARATIVNOG OGLAŠAVANJA

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Slađana Starčević

Abstract

Poslednjih godina evidentno je da je jedna forma konkurentskog oglašavanja dobila na važnosti - komparativno oglašavanje. Iako je njegovo rasprostranjeno korišćenje verovatno inspirisano verovanjem da se na taj način ohrabruje percepcija relativne superiornosti marke u odnosu na konkurenciju, istraživanja su proizvela dosta različite zaključke o njegovoj efektivnosti. U članku se sumiraju rezultati dosadašnjih istraživanja u ovoj oblasti, posebno oni koji ukazuju na faktore koji mogu uticati na efektivnost komparativnog oglašavanja. Pored toga, u članku su iznesena mišljenja pojedinih autora o dejstvu ovog oblika oglašavanja na marku u dugom roku, te preporuke za njegovo efektivnije korišćenje.
Abstract 8 | Full text (PDF) Downloads 0

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Keywords

komparativno oglašavanje, konkurencija, potrošač, uticajni faktori, stavovi

JEL Classification

Section
Articles

How to Cite

Starčević, S. (2006). MOGUĆNOSTI I EFEKTI PRIMENE KOMPARATIVNOG OGLAŠAVANJA. Economic Annals, 51(171), 90-102. https://doi.org/10.2298/EKA0671090S

How to Cite

Starčević, S. (2006). MOGUĆNOSTI I EFEKTI PRIMENE KOMPARATIVNOG OGLAŠAVANJA. Economic Annals, 51(171), 90-102. https://doi.org/10.2298/EKA0671090S