MOGUĆNOSTI I EFEKTI PRIMENE KOMPARATIVNOG OGLAŠAVANJA
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Slađana Starčević
Abstract
Poslednjih godina evidentno je da je jedna forma konkurentskog oglašavanja dobila na važnosti - komparativno oglašavanje. Iako je njegovo rasprostranjeno korišćenje verovatno inspirisano verovanjem da se na taj način ohrabruje percepcija relativne superiornosti marke u odnosu na konkurenciju, istraživanja su proizvela dosta različite zaključke o njegovoj efektivnosti. U članku se sumiraju rezultati dosadašnjih istraživanja u ovoj oblasti, posebno oni koji ukazuju na faktore koji mogu uticati na efektivnost komparativnog oglašavanja. Pored toga, u članku su iznesena mišljenja pojedinih autora o dejstvu ovog oblika oglašavanja na marku u dugom roku, te preporuke za njegovo efektivnije korišćenje.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Keywords
komparativno oglašavanje, konkurencija, potrošač, uticajni faktori, stavovi
JEL Classification
Issue
Section
Articles
How to Cite
Starčević, S. (2006). MOGUĆNOSTI I EFEKTI PRIMENE KOMPARATIVNOG OGLAŠAVANJA. Economic Annals, 51(171), 90-102. https://doi.org/10.2298/EKA0671090S
How to Cite
Starčević, S. (2006). MOGUĆNOSTI I EFEKTI PRIMENE KOMPARATIVNOG OGLAŠAVANJA. Economic Annals, 51(171), 90-102. https://doi.org/10.2298/EKA0671090S