STRATEŠKO POZICIONIRANJE MALOPRODAJNOG PREDUZEĆA U KANALIMA MARKETINGA
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Miloš Ristić
Abstract
Aktuelni tržišni tokovi i dinamiziranje odnosa snaga dovode do revolucionarnih promena u marketing strategijama i bazičnim menadžment pristupima, gde je kompletno poremećen tradicionalno važeći sistem vrednosti uspostavljen kroz interakciju članova kanala marketinga. Menjaju se obrasci tržišnog nastupa, standardi komunikacije u kanalu i forme ispoljavanja pritiska na ostale članove od strane institucije koja poseduje najveću ekonomsku i pregovaračku moć. Maloprodajno preduzeće postaje lider u razvoju strategija kršenja pravila i zajedničkih revolucionarnih i inovacionih procesa u funkcionisanju kanala marketinga. Iniciranje ko-revolucionarne strategije maloprodaje sa ostalim članovinia kanala marketinga imaju kao krajnji cilj identifikaciju i otklanjanje svih neefikasnih tačaka u procesu razvoja i dodavanja vrednosti na svim nivoima u distribuciji, napredno upravljanje lancem snabdevanja i integrisanje potrošača sa pripadajućim kanalom marketinga na dugoročnom planu.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Keywords
kanali marketinga, lanac snabdevanja, ko-revolucionarne i ko-inovativne strategije, potrošački servis, vodeće vreme, dodata vrednost, strategije kreiranja vrednosti
JEL Classification
Issue
Section
Articles
How to Cite
Ristić, M. (2005). STRATEŠKO POZICIONIRANJE MALOPRODAJNOG PREDUZEĆA U KANALIMA MARKETINGA. Economic Annals, 50(164), 151-166. https://doi.org/10.2298/EKA0564151R
How to Cite
Ristić, M. (2005). STRATEŠKO POZICIONIRANJE MALOPRODAJNOG PREDUZEĆA U KANALIMA MARKETINGA. Economic Annals, 50(164), 151-166. https://doi.org/10.2298/EKA0564151R