MENADŽMENT ZASNOVAN NA VREDNOSTI: TEORIJSKA OSNOVA, AKCIONARSKI ZAHTEV I KONCEPT
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Đorđe Kaličanin
Abstract
Pritisak finansijskih tržišta koji je posledica revolucije akcionarstva direktno utiče na rešavanje dileme: da li je misija preduzeća da maksimira bogatstvo akcionara ili je misija preduzeća da zadovoljava interese ostalih stejkholdera? Dominacija teorije o primarnom zadovoljenju interesa akcionara uzrokuje pojavu koncepta menadžmenta zasnovanog na vrednosti. Menadžment zasnovan na vrednosti je danas relevantan koncept i proces menadžmenta akcionarskog preduzeća u savremenom okruženju. Značaj vrednosti za akcionare zahteva transformaciju tradicionalnog preduzeća u preduzeće vođeno vrednošću. Ovaj rad razmatra teorijsku osnovu, akcionarsku revoluciju i osnovne karakteristike koncepta menadžmenta zasnovanog na vrednosti.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Keywords
menadžment zasnovan na vrednosti, vrednost za akcionare, merilo performansi
JEL Classification
Issue
Section
Articles
How to Cite
Kaličanin, Đorđe. (2005). MENADŽMENT ZASNOVAN NA VREDNOSTI: TEORIJSKA OSNOVA, AKCIONARSKI ZAHTEV I KONCEPT. Economic Annals, 50(165), 165-184. https://doi.org/10.2298/EKA0565165K
How to Cite
Kaličanin, Đorđe. (2005). MENADŽMENT ZASNOVAN NA VREDNOSTI: TEORIJSKA OSNOVA, AKCIONARSKI ZAHTEV I KONCEPT. Economic Annals, 50(165), 165-184. https://doi.org/10.2298/EKA0565165K